bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۸۲۱۶۷

عکس> بازدید عمرالبشیر از حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۰


فرارو-
البشیر، رئیس جمهور سودان در بازدید از نمایشگاه دومین هفته فرهنگی سودان در ایران ایده تاسیس حوزه هنری را تحسین کرد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری عمر البشیر، رئیس جمهور سودان در این بازدید گفت: «ایران در زمینه های مختلف هنری مخصوصا سینما پیشرفت خوبی داشته است و امید وارم همکاری در این زمینه گسترش یابد».

او ضمن تشکر از همکاری حوزه هنری در برگزاری هفته فرهنگی سودان، گفت: «ارتباطات فرهنگی همیشه پایدارتر از ارتباطات سیاسی و اقتصادی است و با توجه به مشترکات دو کشور مسلمان سودان و ایران باید همکاریهای فرهنگی بین هنرمندان دو کشور بیشتر باشد».

او افزود: «مردم ایران در مسائل سیاسی مردمی باهوش و فعال هستند و مسائل سیاسی کشور ما را پی گیری می کنند اما اطلاعتشان از فرهنگ سودان کم است».

در این بازدید سپهبد بکری حسن صالح وزیر ریاست جمهوری، علی احمدی کرتی وزیر امور خارجه، ابراهیم محمود وزیر کشور، عبدالحلیم اسمعیل متعافی وزیر کشاورزی، عبدالباقی اجیلانی وزیر معادن، عثما عبدا...وزیر سدها و برق، سپهبد عطاء المولی وزیر دستگاه اطلاعاتی و سلمیان عبدالتواب الزین سفیر سودان در ایران عمر البشیر را همراهی می کرند.

همچنین در این بازدید سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و جمعی از مدیران حوزه هنری حضور داشتند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین